retro autómodellek

autómodelljeim fotódokumentációja, klasszikus autók a 70-es, 80-as évekből. a blogban szereplő autók nagy része eladó (volt), komoly szándék esetén bátran lehet érdeklődni.

Indafotó képek

1:43 Solido BMW M1 "BASF" 1981 -UPDATE-

2010.10.01. 13:36 | mybudapest | 1 komment

Komoly érdeklődés hiányában úgy döntöttem, hogy megtartom, és nekiesek a matricázásnak. Utoljára nagyjából 10 évesen próbálkoztam vizes matricával, rövidke makettezős korszakomban úgyhogy kicsit tartottam tőle. A eredeti matricázást elvetettem, mivel nagyon hülyén nézett ki. Ezek a koncentrikus minták hatalmas egybefüggő matricák, mit sem törődve az autó részleteivel, "barázdáival". Kíváncsiságból feltettem a motorháztetőre de a látvány lehangoló volt, a Bburago legsötétebb korszakát idézte. A matricák egyébként nagyon kezesek volt, 20 mp után leoldódtak és egy kicsit bevizezett felületen percekig lehetett mozgatni, igazgatni őket anélkül, hogy bajuk esett volna. Kivéve a motorháztetőn a két "BASF" azok pillanatok alatt megragadtak, ezért sem lett pontosan szimmetrikus. Íme az én egyedi layout-om a tovább után:

Címkék: m1 bmw solido

A bejegyzés trackback címe:

https://retromodell.blog.hu/api/trackback/id/tr952337060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Honda autós 2010.10.01. 14:44:38

Egy Honda is nagyon jól nézne ki!:) Itt vannak is szép Hondák ötletmerítéshez: honda-auto.hu
süti beállítások módosítása