Következzen egy igazi ínyencség a 70-es évek végéről, a BMW első és egyetlen középmotoros sportkocsija. A know-how jó részét a Lamborghini szolgáltatta, a BMW elsősorban az anyagi hátteret és a gyártókapacitását adta a projekthez. A karosszéria a Guigiaro stúdió érdeme volt. Az alap motor egy 3.5 literes, 24 szelepes hathengeres egység benzinbefecskendezéssel, ez az utcai változatban 277 lóerőt teljesített. A motorban rengeteg tartalék volt, a versenyváltozatot turbófeltöltővel akár 850 lóerőig is fel lehetett húzni. 1978 és 1981 között mindössze 456 darab utcai M1 készült, ma már minden ép darab felbecsülhetetlen kincs.
A BASF (Badische Anilin- und Soda Fabrik) egy németvegyipari cég, 1865. április 6-án alapították. A székhelye Ludwigshafenben található.
A cégnek 170 országban 105,000 munkatársa van 150 termelő telephelyen. A vevőkapcsolatok 200 országra terjednek ki. 2009-ben a vállalatcsoport összárbevétele meghaladta az 50 miliárd eurót. A BASF a világ legnagyobb vegyipari vállalata, Magyarországon három telephellyel működik. Wikipedia
Ez a Solido nem az utcai változat, hanem a BMW gyári versenysorozatához készült "procar". A bajnoksági végül mindössze két évet futott, a két szezont olyan kis nevek nyerték, mint Niki Lauda (1979) és Nelson Piquet (1980).
A matricák még felragasztásra várnak.