Tőle hamar búcsút kellett vennem, de ezt kicsit sem bánom. Jó kezekbe került, ahol megbecsülik, és naponta találkozhat 1:1-es önmagával.
A modellt a francia Solido készítette a 80-as években, elsősorban inkább játék mint gyűjteményi célra. Nagyjából kétszer olyan nehéz mint egy mai 1:43-as modell, még az alváz is öntöttvas rajta. A kidolgozása is inkább szórakoztató mint precíz, nyitható ajtók és motorháztető, "független felfüggesztés" hírdeti a doboz. Ez utóbbi inkább azt jelenti sajnos, hogy igencsak megül az autó ha nem teljesen vízszintes a felület. Érdekesség még, hogy az ajtók normálisan, az ablakkerettel együtt nyílnak.
A modell a V6-os SL verziónak állít emléket, ez volt az első 604, amit 1976-ban mutattak be. A 2,7-es 136 lóerős motort manuális, vagy automata ZF váltó segített uralni, az elegáns limuzinforma pedig a jóöreg Pininfarinéáknak köszönhető.